Yeah, after this game get Greatest hits and …

Comment posted Zipper: M.A.G. shines with a headset by Dr. Moogle.

yeah, after this game get Greatest hits and lower it to 30 USD they should bundle it with the GH thingy

i mean, they already passed 500k

Dr. Moogle also commented

  • well of course….mics make just about EVERYTHING better (unless its just a couple of fags (no offense to gays) bickering)

    but yeah, id stick with Raven if i had MAG 🙁

    what is so great about SVER?

Recent comments by Dr. Moogle

  • Kojima working on adventure game with Suda 51
    oh wow, only 1 comment? perhaps i should come back to reclaim my throne ;p

    probably too lazy tho -_-

    but anyways, this would be AWESOME, seeing as how heavy rain did quite exceptionally…..and we’re talking about kojima here… for those of you who dont know, kojima also did quite a few radio dramas; this would not be too far off.

    I mean, it can be a remake/sequel to policenauts/snatcher or a new IP and ill still probably buy it….lest it just totally bombed

  • Mega Man creator to announce new game
    really? you put the pic of X instead of megaman in representation of the FATHER OF MEGAMAN??

    what is this treachery??

  • The most overlooked games of 2010 so far
    SSF4 and Bayonetta dont need to be on there imo
  • Sony: We legitimized Gaming
    to a point they did….but i got into gaming when i was but a wee lad with the SNES and Genesis

    so yeah, they did bring in quite a lot of people tho

  • Expect more games to become movie IPs
    omg please no…..too many games are becoming movies…ang guess what? im pretty damn sure most of them WILL fail

    is this to be another stupid ass fad?

Readers Comments (17)

  1. How the F*** do I change my image?

  2. 128* soldiers prof. ; )

  3. No its actually 127 people your playing with on your team, 1 person is you, making a total of 128 people, jaz350z

  4. haha, good point, I didn’t think of that 😉

  5. BeRnardo Man (like a super hero) February 6, 2010 @ 03:21

    VALORRRRRRRRRRRRR BABY!!!!! iITTzTicKLeTiMe ITT motherfuckersssss

  6. fuck sver. Raven FTW!

  7. Yes Jaz, there are 127 others on your team =)

  8. a god damn mic should have been undle withj this game!!! no f***ing excuses!!!

  9. F*** Raven. S.V.E.R FTW!

  10. fuck valor and s.v.e.r raven ftw

  11. This should have been bundled with a headset, the game is MUCH better when most people have a headset. And S.V.E.R. and Valor both suck, Raven FTW!!!!!!

  12. Sons-of-Helghan February 11, 2010 @ 09:40

    Shadow Raven Industries FTW!!!!!!

  13. well of course….mics make just about EVERYTHING better (unless its just a couple of fags (no offense to gays) bickering)

    but yeah, id stick with Raven if i had MAG 🙁

    what is so great about SVER?

  14. BUNDE THIS GAME WITH A HEADSET!……….. that is all

  15. yeah, after this game get Greatest hits and lower it to 30 USD they should bundle it with the GH thingy

    i mean, they already passed 500k

  16. Playing a 256-player battle using a headset would be awesome. Your team could communicate with each other and do raids while communicating to each other.

Comments are closed.